Followers

Thursday, October 3, 2019

BBM3410Satu2019: SUATU KETIKA

Assalamualaikum semua, apa khabar? Semoga saudara yang tampan dan saudari yang anggun sihat di samping keluarga tersayang. Keluarga. Menarik juga apabila kita menyentuh perihal keluarga ini. Sejak kita lahir, tiada apa yang kita miliki melainkan sebuah keluarga.

Keluarga sangat istimewa dalam kehidupan kita. Mereka menjadi insan yang paling rapat dengan kita. Ibu, ayah, abang, kakak dan adik merupakan watak yang penting dalam hidup kita. Saudara ada kakak tak? Saya ada kakak. Kakak umpama ibu kedua bagi saya. Dengan kehadiran mereka, kehidupan saya sangat bahagia.

Sahabat sekalian, keluarga bukan insan yang kita boleh pilih. Akan tetapi, keluarga adalah satu anugerah yang paling berharga untuk kita. Mereka menjadikan hidup kita sempurna. Oleh itu, hargailah keluarga yang kita ada. Saya sayang keluarga saya! Saudara pula bagaimana?

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019 - KETIKA DAN KALIMAT

D'Rose Production. Semua perempuan. Sepanjang satu semester bekerjasama. Alhamdulillah, akhirnya selesai dengan jayanya. Tahniah! Aliy...